Liniște

        Am vrut să plec sa încerc să îţi dau liniștea pe care nu ţi-o pot oferi. Când am zis că am nevoie de afecţiune, ai adormit, te-ai întors cu spatele la mine si nici măcar să îmi întinzi o mână. 
         Nu știu ce se întâmplă în sufletul tău și nici măcar nu vrei să îmi spui. Când ţi-am zis că mă simt ca un străin te-ai supărat. Mulţumesc, acum m-ai făcut tu să mă simt ca unul. M-ai făcut să ma simt nedorit, nepoftit in patul tău rece. M-ai făcut să nu îţi mai simt mirosul proaspăt de primăvară! Acum tot așa stai. Tot te iau in braţe și încerc să scot un tresărit de la tine. Unul care seamănă măcar cu o strângere de mână. Vreau să îmi spui prin somn un sincer "te iubesc" și să simt asta. Nu vreau să plec de lângă tine si să îţi spun adio. Dar uneori cred că faci astea dinadins ca să pot pleca eu. Nu cred că înţelegi ce se întâmplă în sufletul meu... 
        Mă simt nefolositor în viaţa ta...


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Daca...