Totul despre tine

       Ce parere am despre tine? Nu stiu, am crezut ca te cunosc, pana ai mintit prima oara, a doua oara, a... nu mai conteaza, esti perfecta. Doar atat am stiut? Tocmai ce ma uitam la poza ta, ce gen de rautate detii? De unde ai creeat asa ceva? Bine, doar la tigani am vazut asa ceva, nu ma asteptam ca o femeie, sa poata face asa ceva. Nu una singura si chinuita ca si tine. Nu ma deranjeaza atat de tare, sunt socat! "Tot ce iubesti tu n-o sa te iubeasca, pentru ca n-ai stiut sa iubesti ce te-a iubit odata" - te-am iubit, poate nu indeajuns, dar te-am iubit.
       Si inca simt fluturasi, dar e ceva vag. Lipsit de viata si de sens, la fel ca chipul tau. Inca esti nesimtita, inca ma sfidezi, nu te saturi de razbunarea mea, iti place raul. Iti place si sa dai si sa primesti. Iti place atat de mult sa suferi. Ai destul la tine, de asta daruiesti. De asta nu reusesti vreodata sa tii pe cineva langa tine, de asta oamenii fug.
       Primesti tot timpul ce iti doresti, de asta nu ne potrivim. Te folosesti de unu' de altu' si ajungi unde vrei, ii lasi in pace, le faci rau, ii strangi, ii scuipi, arunci cu pietre, apoi ei pleaca injurandu-ti si blestemandu-ti zilele. Ce iti pasa, mai sunt atatia pretendenti cu care te poti juca. Poate mai ai nevoie de ceva.
       Cauta, schimba, arunca-ti banii. Minti, ignori, dai vina pe cine?? pe mine?? pentru ce?? Bun, daca vrei ai orice, pe oricine.
       Nu vei reusi, vei vedea ca o sa am si de data asta dreptate. Toate astea imi aduc aminte de prima noastra cearta. Nu imi venea sa cred cum poti face rau cand doar rau ai primit in viata asta.
 Puiule, din cacatul in care ai fost 4 ani, inainte de acei patru ani si putin dupa. Acolo vei ramane. O fata cu un trecut patat. Nu mai cred ca cineva ce a facut lucrurile alea se poate schimba. Tot betiva si drogata ramai si doar cu ei poti ramane!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Daca...

Liniște