Regret mai mult decât crezi

       Bună! Ai avut dreptate... Regret multe lucruri și de două-trei luni tot am flash-uri cu momentele petrecute între noi. Sper ca nu te-a durut prea tare sa vezi ca ai fost înlocuită atât de repede. Oricum, nimic nu a mers și nu am simțit aceleasi lucruri, nici măcar pe aproape. 
       Ai avut dreptate, m-am comportat mizerabil, m-ai iubit, am realizat asta destul de târziu și am realizat ca tu nu meritai răutățile și razbunarile mele. Meritai mai multa fericire. Mai multe momente pline de iubire!
       Nu știai sa iubesti, te-am învățat prea bine și te-am învățat sa o faci mai bine decât mine, mai perfect!
       Și eu te-am iubit, încă țin foarte mult la tine, țin foarte mult la ideile tale și la tot ceea ce ești tu!
       Ai avut dreptate, mai bine separați, nu ne mai facem rău măcar... Pe lângă iubirea pe care ți-o port, mă simt mai fericit singur, simt ca pot face mai multe, simt ca evoluez cumva. Și sunt sigur că așa ești și tu! Nu mai sunt eu prezent cu posesivitatea mea iritantă în viata ta. Chiar ești minunata și sper sa crești frumos, să ajungi ce îți dorești și sa fii iubită cu adevărat!
      Vreau sa nu mai fii zăpăcită și sa ai grija cu cine te legi. Să fii fata ce am cunoscut-o și cea pe care am lăsat-o sa se descurce singură. Vreau sa îți cer scuze pentru toate rahaturile prin care ai trecut cu mine și să îți mulțumesc sincer și frumos pentru momentele fantastice pe care le-am trăit ținându-ne de mână!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Daca...

Liniște