The End

Si de multi ani inca nu mi-am invatat lectia, sa nu mai fac cunostiinta intre persoane... Mereu apare acea dezamagire care provoaca haos in corpul si mintea mea si tot eu ies rau deseori. Se duc, totul ia forma unor pasari calatoare, oamenii pleaca, vin altii, mai rai, mai buni. Dar am obosit, vreau o pauza, vreau sa dispara oamenii care imi fac rau, vreau sa vina lume buna. Ce? Lumea e buna? Nu ai sa vezi deseori cand un om spune ca e bun chiar sa fie. E o vorba folosita cel mai des de serpi si demoni. Acele fiinte care se plimba prin lume linistite, se dau lovite cand ele de fapt, sunt bine, dar se incarca cu energia ta, si tu ramai epuizat si fara vlaga. Lumea se sfarseste, si nimeni nu mai poate opri asta, s-a dus, si nu se va mai intoarce nimic. Autodistrugerea e la putere acum la fel si oamenii disperati dupa putere ne distrug. Adevaratele sperante ale acestei lumi, sunt singure si in tacere, nimeni nu le asculta si sunt banuite de boli psihice, dar oare asa sa fie? Nu as vrea sa mai las pe nimeni sa mai intre pe aceasta planeta, sa prinda viata. Cu cat esti mai tanar, cu atat va fi mai greu. Nu va mai incredeti in oameni, fac numai rau... profitati de ei, asa veti putea trai in lumea asta apocaliptica. One Love!

Comentarii

  1. Sincer, da, oamenii deseori ne fac un rău al năibii de mare. Dar unde ar mai fi distracția dacă totul ar fi perfect? Gândește-te că niciodată ce este perfect nu va ține mult. Oamenii vin, își fac treaba, apoi pleaca ca și cum nici nu ar fi fost.
    Dar... gândește-te că vor venii alții poate mult mai buni, și la rândul lor vor avea de ales dacă să plece sau să rămână.
    Fii sceptic în privința persoanelor, suflet frumos.
    Nimic nu-i ceea ce pare.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Daca...

Badabeng!

Hello!, Bye!