Badabeng!

           Si ghici cum ma simt cand vad ca norii negri cu fulgere si tunete au plecat. Se vede o lumina puternic orbitoare, alba, si simt cum calc pe curcubeu. Simti ca episoadele triste din viata mea s-au terminat si iar apare fericirea de lunga durata. Stiam ca asa se va intampla. Mereu dupa ploaie vine curcubeu. Si cum am reusit? Am avut incredere in mine! Am stiut ca pot fi fericit si uite ca mi-a venit momentul.culminant. Un nou inceput cu sfarsit nedefinit. A aparut raza de soare in viata mea si ii multumesc! Ii multumesc ca e singura care ma intelge si ca mi-a aratat ca pot sa iubesc iar. Mi-a aratat ce inseamna sa renasti. Ne-am ajutat sa ne ridicam impreuna, si impreuna vom cadea cand o sa fie. Abia astept sa am amintiri, abia astept sa gresesc neintentionat, pentru ca iarta! Pentru ca dupa o cearta, impacarea e mai dulce :3 si totul devine mai stabil. Abia astept sa tipam la luna, sa numaram stele, sa alergam in ploaie si sa ne bucuram de mama natura! Sunt fericit ca am gasit-o si sunt fericit ca si ea m-a gasit. Si, sper ca stie careva dintre cititori poveste cu "vei fi bine". Trebuie sa o crezi, pentru ca daca o sa crezi in tine, totul va fi bine! Testat. Si acum, abia astept sa adorm cu gandul la acea raza de soare si sa ma trezesc tot cu ea in gand :3. (sau o sa ma trezeasca ea cu sms :| ). Si ii multumesc ca a adus primavara in sufletul meu <3 si ii multumesc pentru ca exista :3. Sper ca aceasta fericire sa nu se sfarseasca de curand si sper ca totul sa fie bine. Good night!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Daca...

Hello!, Bye!