He joined Moon!

          Cat de bine sa te simti ca dupa sa ti se sparga toate farfuriile de cap? Cand am asteptat sa ajung si eu acasa, mort de oboseala, voiam sa mananc ceva si sa dorm, dar au inceput toate deodata. Acel moment cand te tii de cineva sa te ajute cu ceva anume, si intrebi de vreo 4 ori si iti promite ca o va face. Si se trezeste in ultimul moment sa spuna ca nu ai facut nimic si ca esti o rusine? Prea urat, stiu. Au inceput si nervii, nu stiam cum sa ma calmez. "Cum sa ne tragem de sireturi cand io-s mai mult printre sireti, iar tu mai mult printre tuberculi!"... Ii multumesc Lunii ca a fost alaturi de mine mereu. (Luna = o persoana). Si fara Luna, noaptea ar fi mult prea intunecata pentru mine. Si cand totul se darama incet, incet, nu stiam cum sa ma calmez, nu stiam ce sa fac, sa renunt la tot, sau sa ma zbat ca organizatia de tineret din care fac parte sa triumfe si sa vada lumea ca existam. Sper sa reusim.... aflu daca nu s-a terminat tot dupa ora 16:00. Sper ca toata lumea sa se fi trezit in sfarsit si sa muncim pentru aceasta generatie care e mult mai buna ca oricare alta din trecut. Si o sa biruim, cand toata lumea se va trezi din aceasta hibernare universala. Si inca imi pare rau ca nu am putut scrie mai devreme pe blog. Mi-am luat o "vacanta", intr-un sat, mai indepartat de oras si de zgomotele masinilor, fara internet si fara griji... doar eu deoparte de prieteni doua zile. Si m-am simtit super dupa. Recomand o pauza pentru toata lumea. Prinde bine! Si inca imi amintesc acel moment amuzant si rusinos, cand nu intelegi ceva si intrebi a doua oara, si tot nu intelegi, si sa nu mai intrebi a 3-a oara, spui da intr-un mod ironic. Si afli mai tarziu ca nu trebuia sa spui da. Si totusi, am realizat de n ori ca e foarte bine sa inveti din greseli, si ca imi place sa invat asa ca "o sa imi fac viata un chin ca sa ma simt in largul meu". Si, unele aparente inseala, asa ca nu judeca o coperta dupa carte (am scris bine si cum am vrut). Pentru ca pe interior, arata bine, dar are pe dianfara o parte proasta care te poate face sa o eviti in cel mai rau mod posibil.
Tineri! Wake up! Asta este timpul nostru! E momentul nostru in care trebuie sa aratam parintilor si bunicilor ca suntem de 1000 de ori mai buni ca ei si sa fie mandri de noi! Bafta!

Comentarii

  1. Cuvinte mari ,cuvinte puternice.Dar tin sa te anunt.Suntem intr-o era mult evoluata fata de era parintilor.Deja prin acest lucru suntem cu mult mai buni ca ei.Telefoane,calculatoare, masini si unelte si multe alte chestii,care in timpul lor ,in tineretea lor nu au existat si le e greu sa le accepte sau sa le foloseasca.
    Da! Aici fiti fericiti ca sunteti mult mai buni ca ei. Dar nu uita un lucru.. Te-au crescut cu ce au avut si cum au crezut ei ca e mai bine pentru tine si pentru familie...Nu-i invinui pentru scaparile lor,nu ii urat pentru momentele proaste pe care ti le-au oferit. Fii recunoscator ca ti-au dat o viata( mai buna ,mai rea). Multumeste-le ca ti-au oferit ocazia sa respiri otrava de azi...Ca esti viu si ca ai ajuns pana la aceasta varsta.
    Iar cand vei avea copilul tau,creste-l asa cum ai fi vrut sa fii tu crescut. Lupta pentru viitorul lui asa cum si ai tai au facut-o in trecut (razboi,revolutie)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Daca...

Badabeng!

Hello!, Bye!