Vreau

          Vreau neaparat sa inlocuiesc toata amintirile care ma macina de-a lungul timpului. Vreau ca toata lumea sa fie corecta. Vreau sa urlu la luna cat pot eu de tare si de e posibil sa fie si cine vreau eu cu mine. Vreau ca toate certurile sa se termine sa traim cu totii in pace. Vreau ca cei cu comportament de "taran" sa plece departe din viata mea si vreau sa am prieteni de incredere. Vreau sa ajung cineva si stiu ca numai prin munca pot face asta. Vreau ca multa lume sa aiba incredere in mine, pentru ca prin incredere poti sti ca o persoana e OM. Vreau ca acest blog sa existe in continuare, si vreau ca nimeni sa nu ma mai demoralizeze. Vreau ca toti cei care ma lauda, sa ma laude sincer. Vreau ca eu sa duc o viata buna, vreau sa fiu pasnic si nu vreau raul decat celor ce dau numai rau. Vreau ca oamenii sa se iubeasca intre ei, pentru ca numai prin iubire vom fi cu totii o familie. Vreau ca toti sa viseze cat mai mult, pentru ca prin vise ajungi ceea ce vrei. Vreau ca lumea sa fie plina de cultura, sa stie ce e corect si ce nu, sa stie sa faca diferenta dintre realitate si fictiune. Vreau sa dispara violenta fizica si sa inceapa violenta verbala cenzurata, pentru ca numai prin vorbe poti castiga adevarata putere. Vreau ca lumea sa stie cand sa fie diplomatic, pentru ca numai asa poti castiga inima unui om. Vreau ca voi ce cititi sa incercati sa fiti asa, pentru ca eu cred in voi si cred in Generatia X. ONE LOVE!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Daca...

Badabeng!

Hello!, Bye!