Vise si nemangaieri

          Chiar nu ii pot uita chipul care a dat nastere sentimentelor mele de iubire. Sufletul meu e similar ca un cuib de pasare calatoare iarna. Gol. Si acest gol nu pot sa-l umplu cu nimic. Prefera doar iubire. Si nu oricare iubire, a ei. Si da, iar am visat-o. Iar a dat tarcoale in mintea mea si s-a furisat ca o vulpe la furat gaini. A intrat. Asa de bine ma simteam in vis cand o sarutam si cand o mangaiam, si stiam ca poate fi in siguranta langa mine. Acolo stia ca eu mi-as da si viata pentru ea, dar era total paralel cu realitatea. Si cu tot cu aceste vise, acel ceva divin care exista pe undeva nu mi-a aratat cum o pot aduce inapoi vazand cat de mult pot suferi pentru o persoana. Si atat de mult ma pot gandi la ea incat nu-mi pot da seama daca eu mai exist. Nu-mi pot da seama ce vreau pentru mine. Ma gandesc numai la cum fac sa o aduc inapoi la mine si sa pot fi si eu un intreg. Sa pot deveni si eu mai normal decat sunt. Sa pot fi fericit ca inainte... sa pot plange dar sa stiu ca nu plang degeaba, plang pentru cineva care ma iubeste.
          Am incercat tot sa te uit dar nu am putut. Si cand am simtit ca pot nu am mai vrut. Pentru ca imi place sa ma gandesc la ea. Si mai stau noptile sa meditez gandidu-ma cat de frumos era si nu cred ca va mai fi. Ma gandesc la ea si daca e bine. Cand am o problema tot la ea ma gandesc si ea ma ajuta sa trec peste toate. Si nu pot fi atent la nimic cand stiu ca ea nu e cu mine... (cred ca repet clasa a 11-a :|). Si ma simt destul de singur, atat de singur... nu pot face nimic, ma plictisesc oriunde ies, orice fac. Ma simt prea singur ca sa pot face alte lucruri. Si dupa doua luni si trei sprezece zile tot nu pot sa o uit. Tot imi sta in minte acel copil dragut si frumos. Tot cand inchid ochii imi vin toate amintirile prin minte. Am ales si o melodie pentru intamplarea asta, Kazi Ploae - Preput. Seara ultimul gand la ea e, si dimineata cand ma trezesc tot cu ea in minte sunt. Asa pot fi. Am ales-o, mai sunt, dar tot ea simt ca e totul pentru mine. O IUBESC! SI O VOI IUBI ATAT TIMP CAT SIMT CA POT. Vreau sa aiba grija de ea si sa ajunga totodata cineva, nu oricine. Nu vreau sa vad ca e fitoasa, vreau sa devina om de treaba, cult, si cu tot viitorul in fata asigurat. O IUBESC!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Daca...

Badabeng!

Hello!, Bye!