Vara

        Vine vara! Vine încet si e doar o singură persoană pe care aș vrea să o văd și să o strâng în braţe mereu. Mălina, încă puţin și facem acele trei luni așteptate de mine. Numărul acesta ce înseamnă mult pentru mine, ce reprezintă recordul meu într-o relaţie :)). 
         Vara asta, vreau ca tu să fii lângă mine. Să treci prin examenul maturităţii cu brio si să intri unde îţi dorești. Dupa asta, vreau sa muncim împreuna. Vreau să mergem amândoi obosiţi acasă și să ne trezim odihniţi pentru o nouă zi de muncă. Vreau să călătorim împreuna! Să ne facem amintiri plăcute și de neuitat. Vreau la mare cu tine. Să prindem amândoi răsăritul, cu picioarele in apa mării, simţind fluxul si refluxul. Să simţim amândoi cum răcoarea din acea apă ne intră în oase fiind martorii a unui spectaculos peisaj. Am auzit că e ceva incredibil și vreau să încerc asta cu tine.
        Îmi doresc să facem plimbări de seară, prin parcuri și alei, unde e liniște. Unde putem auzi doar greierii. Îmi doresc sa ne iubim și mai mult de atât. Îmi doresc să fac cu tine lucruri pe care nu le-am mai făcut și să facem și lucruri pe care nici tu nu le-ai mai făcut.
       Îmi doresc să dormim cu cortul undeva. Doar noi doi, în lumina lunii tale. Îmi doresc ca vara asta să fie pentru noi, să ne cunoaștem mai bine decât se cunosc alţii în ani (nu ca nu am facut asta în două luni jumătate). Vreau să îmi amintesc vara asta cât oi trăi și vreau să fii lângă mine permanent! Te iubesc! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Daca...

Badabeng!

Hello!, Bye!