Insomnie

Vai, de ce nu pot dormi la ora asta târzie. Te cunosc abia de o zi si simt ca totuși te cunosc de o viață. Cum ți-am zis imediat după ce ți-ai arătat caracterul luminos, ca te strecori ușor, ușor prin capcanele din drum spre sufletul meu și ajungi acolo foarte repede. Nu înțeleg ce mi-ai putut face. Nu înțeleg ce va fi... Daca nu voi fi eu sigur,  va fi ceva, dar dacă voi fi eu, cum am fost si pana acum, ceva scârțâie. Simt cum deranjez, simt cum nu îți place ce muzica ascult si cum îmi creez imaginea prin cuvinte apăsătoare. Simt cum mă crezi un ciudat nebun. Nu vreau sa fie totul rău. Vreau sa fie potrivit si completat, luminat si fericit, frumos si colorat, vreau sa fim noi înșine! Nimic fals! Vreau adevărul, măcar acum... Somn ușor! Sunlight...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Daca...

Badabeng!

Hello!, Bye!