Criminal

Ți-am zis ce simt, mai tii minte cum vorbeam amândoi in dodii? Mă simțeam excelent știind că e cineva pe placul meu in lumea asta. M-ai avertizat, te-am crezut intr-un fel... Am zis să închei discuția și iar m-ai băgat în seamă arătându-mi tot ce voiam să văd. Și azi? Ai venit, ți-am văzut chipul. Chipul pe care l-am vrut alaturi de mine zilnic. Să-l văd mereu și să mă facă fericit. Nu te-am mai văzut atâta timp și am zâmbit larg și adevărat când te-am privit. În ciuda faptului că am inceput sa te ador mai mult, in ciuda faptului că m-ai avertizat. Cum m-am atașat de tine, cum mi-ai scormonit ceva in suflet, cum m-ai deranjat, prin comportamentul și vorbele tale, ți-am simțit răutățile ce nu vrei sa le ai. Tu, ființă adorată! Te rog, fii cum îmi închipuiesc că ești. Fii acea fata ce mi-am dorit-o. Fii îngerul meu! Fa-ma sa ma simt măgulit! La multi ani! Ființă dulce!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Daca...

Badabeng!

Hello!, Bye!