Metaforă

Am văzut cum oameni mor, dar in loc să privesc, am încercat să croșetez. Tot m-a distras acel haos, dar încercam să îmi distrag atenția și am reușit, pentru un moment. Acel moment când a început sa imi placă tot ce vad. Când am văzut cum vin gloanțele spre mine si când încercam să mă feresc dar parcă, m-au străpuns mult mai multe. Am încercat să îmi induc starea de bine, am încercat sa ma vindec singur, din tot ceea ce am învățat pe parcursul vieții; nu am reușit, pentru că nu am mai avut asemenea răni vreodată. E totul nou, totul neexplorat. E O NOUĂ PROVOCARE! Sună atât de tentant! Iubesc experiențele noi. Exact așa cum ms iubesc si ele pe mine. Vin continuu si sunt din ce în ce mai multe si mai provocatoare. Le ador! Frumoaso, vin! :*

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Daca...

Badabeng!

Hello!, Bye!