Ador

          Ador sa stau degeaba. Să mă gândesc că mâine e o alta zi nasoală și nu ar merita sa incerc ceva nou.
          Ador să incerc ceva nou, dar deseori nu mi se oferă ocazia și așa că stau in banca mea pentru a nu deranja pe nimeni.
          Ador viața. E un joc foarte complex, cu evenimente neașteptate și cu alegeri libere.
          Ador sa visez. Uneori as vrea să trăiesc doar in vis și să nu mă mai trezesc vreodată.
          Ador sa descopăr oamenii. Au unii niste caractere atât de mizerabile și interesante încât ai vrea sa ii studiezi ajungând ca ei.
          Ador să mă uit la seriale. Cum mă pot empatiza cu un serial, stand atâta timp intr-o poveste încât mă întreb uneori dacă asta mi-e realitatea sau încep să invidiez personajele din serial. Ciudat dar foarte frumos.
          Ador să îmi las amprenta pe oameni. Chiar daca ar însemna să îi distrug că sa își aducă aminte de mine :)
          Ador să ofer afecțiune și iubire. Dar din păcate nu am cui și intr-o zi voi exploda.
          Ador să mă schimb in bine pentru mine. Cred că o persoana nu poate sta la fel foarte mult timp. Devine ușor de citit și după ușor de manipulat.
          Ador să îmi creez în imaginație un viitor imposibil.

  •            Ador că deseori omit lucruri despre mine, ceea ce face ca articolul asta sa nu se sfârșească prea curând.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Daca...

Badabeng!

Hello!, Bye!