Imaginatie

          În mintea mea, ți-am făcut un portret remarcabil, plin cu frumusețe și perfecțiune, o opera de artă.
          Ceea ce acum cred că regret pentru că, pe zi ce trece, îți arăți adevăratul chip. Ascuzandu-ți adevărul și făcând să par un naiv in ciuda faptului că noi eram cei mai sinceri oameni de pe pământ unul cu celălalt.
           Draga mea, arcuieste-ti spatele, uita-te in oglindă și imagineaza-ți, seara, zeci de texte în minte cu diferite persoane. Eu asta fac tot timpu și unul de ele a sunat cam așa:
            Eu, fara sa mai vorbesc dintr-o dată cu tine.
(Tu): - De ce mă ignori dintr-o dată?
(Eu): - Nu am voie?
(Tu): În spiritul tau zilnic de glumă: - Nu
(Eu): Cu sinceritatea si răul din mine: - Dă-mă-n judecată!

          Nu știu ce îmi venise de m-am gândit la asta, dar mi se pare o ideea super frumoasă. Ai grija de tine, darlin'!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Daca...

Badabeng!

Hello!, Bye!