Idei intortocheate

Marea greseala a oamenilor e ca nu se pot detasa de persoanele care le-au schimbat ceva in viata, care i-au facut sa simta ceva ce nu au mai simtit, care i-au facut sa invete. Uite, eu am reusit, si ador locul in care sunt. Multi dintre ei fac greseli pe care le vor regreta la batranete, si eu sunt unul dintre acei oameni. Suntem pasionati de autodistrugere. Stiu doar ca acum cateva saptamani, am avut un vis, ca si cum as fi fost fericit, iubit, ca eu aveam ce imi doream. Si presimt, ca devine realitate. Cred ca il pot simti, se apropie, usor.
Cand mi-a spus o persoana ca e pe cale sa cedeze acestei vieti, i-am spus ceva: "Gandeste-te doar ca tu, ai luptat pentru a avea o viata pe acest pamant. Pentru ca acolo de unde vii, sa traiesti o viata pe pamant inseamna ca esti foarte puternic. Tu ai dobandit aceasta viata si ai avut incredere in tine ca esti puternic si ca vei putea sa o traiesti. Cand ai intrat in viata/ai venit pe pamant, memoria ti-a fost stearsa, asa ca tu, cand o vei termina, iti vei reaminti totul si prin ce ai trecut ca sa poti avea aceasta experienta. Vei fi mandru de tine cand vei vedea cat de puternic ai fost si vei fi aplaudat de cei care inca incearca sa vina pe acest pamant."
Tu, vin-o si canta-mi la ureche sentimentele tale. Vin-o sa imi mangai sufletul, ti-l voi da sa il atingi. Te astept... Ai intrat in viata mea, acum da-mi voie sa inchid usa si sa pun semnul cu "nu deranja". One love!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Daca...

Badabeng!

Hello!, Bye!