E Timpul

De la atatea cicatrici, preferabil e sa nu ma indrept spre neant. Sa raman in abis; unde e intuneric, racoros, liniste si pustiu. Acolo e locul unde nimic nu imi poate face rau, locul care nu ar exista fara mine, locul unde ma simt important... Asta e locul unde m-am regasit. Si as renunta la acest loc al meu indragit pentru cineva. Este o persoana caruia imi place sa ii spun "Timpul". De ce timp? Pentru ca m-am indragostit de ea (da, e o ea) foarte rapid. Pentru ca mi-a aratat sufletul fara sa o intreb, pentru ca a avut incredere in mine de la inceput si pentru ca totul s-a intamplat foarte repede. Pentru ca astept sa vad ce se va intampla, timpul o poate decide, si unitatea de masura cat si persoana... 
Hei, tu, Timpule! Nu iti mai bate joc de mine! Nu mai amana! Spune-mi totul, acum, sau niciodata. Ori imi intinzi mana, ori pleci si ma lasi unde sunt. Daca stii ca nu-mi poti face fata, pleaca... Daca ma iubesti, te rog sa ramai, am nevoie de tine, sa treci cat mai greu, Timpule. Am nevoie de alinare si de afectiune, am nevoie de prezenta ta. Good night, Time!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Daca...

Badabeng!

Hello!, Bye!