Ce? Iar?

          Si parca vad, iar nopti nedormite, iar aceasi monotornie, de ce nu e vara? Macar sa nu imi afecteze scoala... Nu pot ajuta pe cineva ce nu vrea sa fie ajutat, nu inteleg de ce nu ar vrea cineva sa fie ajutat. Suntem doua jumatati, care formeaza un intreg, dar, intre noi, a poposit ceva rau, doarme, sper sa il deranjez odata si sa plece. Oare pana unde ajunge tot? De ce sa imi fac timp pentru cineva care imi iroseste jumatate din timpul pe care il fac pentru el/ea. In timpul ala pot dezvolta ceva in mine. De ce de 4 zile tot simt acelasi lucru, in fiecare zi, dupa-amiaza, noapte, cand dorm am cosmaruri. De ce simt ca ma sting usor, usor pe dinauntru iar? Of, ranile sufletesti, iar apar, apar rani peste vechile cicatrici. Si iar vin norii, of, e vara in sufletul meu, cu ploi torentiale. Unde e celalalt suflet de care m-am indragostit? Unde e iubita mea? :(

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Daca...

Badabeng!

Hello!, Bye!