Raspuns

Buna , dragul meu . M-am bucurat de scrisoarea ta simpatica. Iar acum e randul meu sa-ti aduc zambetul pe buze. Ma simt intr-adevar magulita ca un om asa de minunat  ma priveste in felul acesta . Adi, nu intentionez sa-ti scriu o scrisoare cliseica, ci una sincera .  Stii ce-am observat prima oara la tine? Sufletul tau sensibil si cald, care urmarea sa incorporeze in aura sa protectiva toate problemele oamenilor dragi , doar sa nu-i mai vada tristi. De altfel, din prima noastra conversatie te-ai dovedit a fi un om deschis , cu principii sanatoase si foarte direct. Ti-am admirat fiecare calitate, fara sa ignor minusurile.Ajungand astfel sa ma atasez de tine, de sufletul tau .  Esti un om atat de optimist  care stie sa faca un om sa se simta in largul sau . Trebuie sa-ti spun ca te apreciez in totalitate,de la ochii tai profunzi la mintea ta agera. Dragul meu , esti o poezie pe care o caut de mult.



Scris de fata lui draga.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Daca...

Badabeng!

Hello!, Bye!