Te indragesc

          Sentimentul pur de fericire care imi trece prin vene il simt chiar acum. Simt cum acel sentiment placut a reinviat in mine si simt cum se reconstruieste ceva nou. Simt ca nimic nu mai conteaza decat ea si vad un nou inceput, cu noi amintiri, cu noi probleme, dar acum nu mai e unul sa treaca peste ele, sunt doi. O indragesc mult, si vad ca sentimentul e reciproc, in ochi si in gesturi, in felul cum se comporta si in modul cum imi vorbeste. O ador prin simplul fapt ca e langa mine si ca mereu vorbeste cu mine, si mereu e matura cand trebuie si copilaroasa cand trebuie. O indragesc pentru ca nu se supara pe mine si vrea sa scoata din mine tot ce e mai bun, si cand un om face asta pentru tine, el chiar tine la tine cu adevarat. O ador atat de mult incat as vrea sa stau non-stop cu ea. Sa ne depanam amintiri si sa cunoastem acele lucruri pierdute de acum mult timp in suflet. Te indragesc si te ador fata mea draga :3 esti raza mea de soare si fericirea care imi strabate tot corpul.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Daca...

Badabeng!

Hello!, Bye!