Scrisoare

          Draga fata, esti prea geniala sa te descriu in cuvinte, dar uite ca incerc. Te ador prin simplul fapt ca ai intrat in viata mea si mi-ai redeschis noi cai, cai care duc spre fericire. Iti multumesc pentru asta. Imi place la nebunie sa stau cu tine si din cate ai vazut cand o fac, nu prea ma pot opri din zambit. Chiar sunt fericit ca existi. Ma atingi direct pe inima cu prezenta ta. Ador sa te privesc in ochi, acei ochi <3!! Asa de frumosi, limpezi si sinceri. Cand ii privesc ma pierd pur si simplu, ma gandesc doar cat de mult as vrea sa ii pot privi non-stop. Si atunci cand ma atingi,atat de tandru incat sufletul meu simt ca pleaca departe, in cer, dincolo de nori.
          Cand ma imbratisezi simt ca ma eliberez de toata energia negativa adunata de atatia ani de tristete. Ador cand imi faci complimente, pentru ca nimeni nu a facut-o. Nimeni nu s-a uitat la calitatile mele cum te uiti tu. Imi place cand imi spui ca apreciezi. Nu stiu daca ai descoperit vreun defect la mine, sunt multe. Imi place cum vorbesti, acel glas de ingeras care cere pupici si imbratisari mereu. Imi place cum te imbraci, atat de original, nu te dai in vant cu decoltee si fuste scurte ca alte fete. Imi place zambetul tau si chipul tau fin, iti sta asa de bine cand zambesti, vreau sa te vad mereu zambind. Si daca nu te vad, sa stiu macar ca zambesti sincer. Esti foarte frumoasa, esti draguta, dulce, dragastoasa, desteapta si cu un chip angelic. Esti un vis, si uite, tu esti dovada ca visele se indeplinesc.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Daca...

Badabeng!

Hello!, Bye!