Ba, esti nebun?

           Ce caracter poți avea spunând că: "Dacă tu greșești, e vina ta, îți ceri scuze și eu nu te iert. Dacă eu greșesc, eu nu îmi cer scuze pentru că e tot vina ta și tot tu ar trebui să-ți ceri scuze și eu tot nu te iert.". Cum poți să îți etalezi o imagine de prost gust în fața unei persoane, unui grup? Adică, ce om ar vrea să arate prost în fața unor persoane, unui grup? Poate aș intelge un astfel de om, dar nu aș înțelege de ce și-ar arată fața într-un colectiv. De ce porți pică pe un om, din cauza altui om? De ce există necorectitudine în toate faptele, gândurile și imaginea ta? De ce cerul e albastru? De ce mai respiri? Nu am eu încredere în oameni, nu suport mulți, dar de ce nu ai profitat că te suport și că am încredere în tine, câtuși de puțină?  
           Oricum, m-ai învățat o lecție și îți mulțumesc pentru tot! Cred că din omul pe care l-am descris într-un articol a dispărut, cred că e ceva mult mai rău și total paralel de ce a fost. Cred că nu îmi păsa, până la urmă, în generația asta cui îi păsa? Exact, 90% nimănui. Și mă întreb... oare în altă parte va fi altfel? Rămâne de văzut :D. Ciao bella! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Daca...

Badabeng!

Hello!, Bye!